من ویارم سمنو بود نه ماه هر روز دو قاشق خوردم پسرم استخوان بندی درشتی داره و استخوان هایش خیلی محکم هستن از ساختمون دو طبقه افتاد فقط پاش در رفت دکتر ها تعجب کردن همه میگفتن مادرش از بس سمنو خورده بچه هم درشت هیکله از هم سن و سال هاش هم دوام استخوان هاش زیاده
برای رشدش خوبه
اونقدر گرم نیس مثل زعفرون و اینا
بخور ولی گم بخور
بعد سعی کن سمنویی بخوری که توش شیره انگور یا خرما نکرده باشن
اخرای بارداری نباید گرمی بخوری ک بچه زردی نگیره،اوایلش طوری نیست ولی زیاد هرچیزی خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.