صدبارم بیا باز سزارین سزارین سزارین
نههههههه
حاظرم بجای نه ماه. دوسال باردار باشم
اما دگ سزارین نشم
اسمسزارین میاد
چهارستون بدنم میلرزه
اصلا خوب نبود
خییییلی راضیم .
اولی را طبیعی بودم خیییلی بد بود ولی دومی را سزارین رفتم عالیییی
عالی تا ابد انتخابم خودشه
صد در صد☺
با اینکه سزارین بودم و بدون پمپ درد بودم خیلی سخت بود
ولی تا ابد انتخابم سزارینه از طبیعی وحشت دارم
حتما پمپ درد بگیرررر من دکترم اجازه نداد خیلی برام سخت گذشت
یکی از بهترین انتخابام سزارین هست درد داره بعدش ولی تا سه روز
صد در صد
بعد سزارین ک بی حسی میره و مجبور بودم راه برم میگفتم من غلط بکنم دوباره بچه بیارم ولی الان بازم برگردم عقب سز رو انتخاب میکنم طبیعی ب نظرم خیلی سخته😑
عالی بود با پمپ درد
اره فقط سزارین
صددرصد منم خیلی راضی بودم
فقد دو روز اول درد زیاد داری اونم بخاطر زخم...اگه شیاف بزاری درد حس نمیکنی..آخه طبعی الان تو هم درد میکشی هم باز بخیه میخوری و فرقی با سزارین نداره
چون راهی جز طییعی و سزارین نیست.مجبورا سزارین رفتم چون از طبیعی وحشت داشتم.همه دردهای بعدش به دیدن بچم میارزید
اره صد درصد
برو طبیعی
من از ظهر تا شب درد طبیعی رو کشیدم و در نهایت سز شدم... وسط دردا میگفتم کاش راه برگشتی داشت حتی اگ شده طلا بفروشم برم سزارین... شاید اونقدرام وحشتناک نباشه طبیعی اما به شدت روح و روانمو نابود میکرد ...
سزارین هم ک شدم هنوز مراقبت داره و درد و سختی های خودش.. ولی راضی هستم چون آدم طبیعی زاییدن نبودم
سزارین فقط با بیهوشی،بی حسی وانتخاب نکنی
اره ولی پمپ درد حتما بگیر
آره عالی
تاابد سزارین🫶
آره خوب بود. با شیاف و مسکن دردم آروم میشد .
صد درصد👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻بدون پمپ درد با شیاف حالم خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.