چکار کنم زردی بچم‌بره بازم یکم زردی داره‌‌هنوز

۷ پاسخ

تندتندشیربده هریه ساعت نیم دوساعت من شیرخشک هم میدادم

فقط شیردهی و دفع منظم نی نی مهمه

ب من یه کپسول دادن با شیر قاطی میکنم وقتی گرسنس شکمش خالیه بهش میدم، دوروزم دسگاه گذاشتم چون 15 شده بود، ولی الان فقط همون کپسولو 5قطره در روز ازش میدم، شیرم ک هر ساعت میدم

شیر زیاد بده قطره بیلی ناستر هم خوبه

تا چهل روز طبیعه نگران نباش چشم اخرین مرحله ای که زردیش میره
دختر من تا چهل روزگی همه زردیش رفت

ب مرور زمان میره فقط شیرزیاد بده و جای خنک باشه بچه زیاد لباس تنش نکن

فقط شیردهی مکرر

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی