شکم از قبلم داشتی درسته؟
و منی که ۷ ماهمه شکممم ندارم🦦🤣🤣🤣🤣
مال من خیلی کوچیکه😅
برا من معلوم نیس هنوز
احتمال زیاد از قبل شکم داشتی
اره خیلی خوبه
برای من خیلی کوچیکه
مال من خیلی کمتره البته فکر میکنم به وزن و جثع قبل از بارداری هم ربط داره شما درشت تری
اندازه شکم منه
از منم همین اندازست
اره بزرگم هست
من تو ۶ ماهگی اینقد شکم ندارم
خیلی بزرگه شکمت
من هنو اصن شکم ندارم
تا کسی ندونه باردارم متوجه نمیشه اصن
مال من اینقد نیس کمتره خیلی
کسی ببینه نمیفهمه حاملم اصلا با اینکه چون بچه دومم هست از قبل یکم شکم داشتم
من ۲۱ هفته هستم اینقد شکم ندارم
همش بچس
آهوم خوبع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.