آره زیاده ،
کمتر بده، نوزادا مکیدن دوست دارن اگه دیدی بعد شیر بازم دنبال شیشه میگرده پستونک بزار دهنش .
اینطوری معدش اذیت میشه
بچه منم همینطوره من از دکتر پرسیدم گفت بچه ها فرق میکنن بهش بده ولی بعد هر بار شیر خورشیدن نیم ساعت عمودی بگیرش
پشت شیر خشک نان که نوشته تو سه و چهار هفتگی۱۲۰سی سی تو شش وعده بخوره!
پسر منم همینجوریه🙁من بهش ۶۰ سی سی میدم ولی بازم گرسنشه و گریه میکنه میترسم دل درد بگیره😞
به جای ۳ ساعت بگیر ۲ ساعتش کن.۶۰تا بده بهش
زیاده من تا یک ماهگی 30 سی سی میدادم سیر میشد،الان ک 50 روزشه 60 تا میخوره
زیاده عزیزم رفلاکس میگیره
رفلاکس میگیره اینجوری باید بهش پستونک بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.