سینه درد تا کی داریم؟

۴ پاسخ

من که هنووووز دارم نوک سینه چپم زخمم شده نمیدونم چرا

حالا بیشترم میشه

میگیره ول میکنه خوب خوب نمیشه

من اصن ندارم

سوال های مرتبط

مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان yasha مامان yasha هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی جون 😇 مامان نی نی جون 😇 هفته ششم بارداری