پسر بزرگم کپه خودمه وخیلی شبیه برادرم هست
پسر کوچیکم شبیه باباشه ویکی از عموهاش فکر نکنم ربط داشته باشه
ننه باباش
مثل منه پسرم
هرکی ک ژن برنده داشته باشه
مامانش
پسر من بدو تولد کپی باباش بود،الان هفت ساله شده80٪شبیه منه
بیشتر مادر
بستگی داره کدوم ژن شما یا همسرتون غالب هست همونو میگیره
من که پسرم کپی خودم شد
من پسرام کپی باباشون هستن
معمولا بچه اول به باباش میره دومی به مامانش
مال من ک کپی پیس باباشه
مخلوطی از پدر و مادر
مامانش
شبیه مامانش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.