میگن بخاطر گرماست پسرو نباید زیاد گرم نگهداشت برای اطمینان خواستی ی دکتر ببر
ببر زایشگاه دکتر هست نگاه میکنه
منم همینجوری بود دکتر گفت اب بدنش کمه زود زود شیر بده
اب بدنش کمه خیلی بهش شیر خودت و میدی فقط؟!
واس پسر منم اینجوری بود نشون دکتر دادم گفت جیزی نیس
حتماً ببرش دکتر عزیزم
ببر دکتر خب عادی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.