۷ پاسخ

میگن بخاطر گرماست پسرو نباید زیاد گرم نگهداشت برای اطمینان خواستی ی دکتر ببر

ببر زایشگاه دکتر هست نگاه می‌کنه

منم همینجوری بود دکتر گفت اب بدنش کمه زود زود شیر بده

اب بدنش کمه خیلی بهش شیر خودت و میدی فقط؟!

واس پسر منم اینجوری بود نشون دکتر دادم گفت جیزی نیس

حتماً ببرش دکتر عزیزم

ببر دکتر خب عادی نیس

سوال های مرتبط