۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید بنداز تو بینیش

برای من پیش اومد دکتر قطره سدیم کلراید ۰/۶۵برای دماغش داد
و بچه من تب میکرد ک آزیترومایسین نوشت دادم بعد ۲ هفته خوب شد

نوزاد زیر یک ماه سرماخوردگی وجود نداره عطسه که میگن داره ریه هاش باز میش کیپ شدن بینی هم باد رفت دوتا قطره شیرت و بچکون توش بازمیش

سوال های مرتبط

مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی