قطره سدیم کلراید بنداز تو بینیش
برای من پیش اومد دکتر قطره سدیم کلراید ۰/۶۵برای دماغش داد
و بچه من تب میکرد ک آزیترومایسین نوشت دادم بعد ۲ هفته خوب شد
نوزاد زیر یک ماه سرماخوردگی وجود نداره عطسه که میگن داره ریه هاش باز میش کیپ شدن بینی هم باد رفت دوتا قطره شیرت و بچکون توش بازمیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.