۱۲ پاسخ

اره سه تا زدن🥲😭
من اوردمش ارایشگاه

😭😭😭😭😭

پارکی نبریییید که کنارش از اون چیزا باشه🥲

چه عکس نازی

بریدخونه بیرون نمونید🥲

وای ننننه زود برو خونه عزیزم

خدا لعنتشون کنه تا کی باید تن و بدنمون بلرزه دیروز رفتم بیمارستان واسه دندونم قبلش کلی دخترمو بغل کردم با چشم اشکی رفتم گفتم اگه بیمارستان رو زدن چی

سرد نیست اونجا؟

ما دیشب به صدای وحشتناک اومد از خواب پریدیم خیلی بد بود

کدوم‌سمتتت؟

کدوم قسمت؟

کدوم قسمتین شما

سوال های مرتبط

مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی