۱۲ پاسخ

اوخی کوچولو دختر منم چال گونه داره دوست دارم‌بمونه براش🥲روسریش چ نمکه😄😍من اگ سر دخترم کلاه یا توربان بزارم قیامت میکنه

اینجوری سر دخترتو بستی چطور آروم وایستاده پسر من اصلا تحمل نداره تا میبندم گریه میکنه 🥺

من خودم چال گونه دارم ولی هیچکدوم ازبچهام چالگونه ندارن😥😥😥

خودتونم چال گونه دارید؟...اگه تو خانوادتون کسی داره اره میمونه...چال گونه خیییلی نمکه🥰🥰

ماشالا چ چشایی داره😍😍

عه خیلی هم خوبه گوشاش مرتب میشه منم میخوام عادتش بدم اما نمیزاره

میمونه عمیق ترم‌میشه

داره ولی خیلی عمیق نیست
ماشالله بهش😍
منم دخترم چال داره

اره میمونه شاید

اگرخودتون داشته باشین میمونه

آن شاءالله ک بمونه

این یکوچولووو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان هانا کوچولو💋 مامان هانا کوچولو💋 ۸ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی