اوخی کوچولو دختر منم چال گونه داره دوست دارمبمونه براش🥲روسریش چ نمکه😄😍من اگ سر دخترم کلاه یا توربان بزارم قیامت میکنه
اینجوری سر دخترتو بستی چطور آروم وایستاده پسر من اصلا تحمل نداره تا میبندم گریه میکنه 🥺
من خودم چال گونه دارم ولی هیچکدوم ازبچهام چالگونه ندارن😥😥😥
خودتونم چال گونه دارید؟...اگه تو خانوادتون کسی داره اره میمونه...چال گونه خیییلی نمکه🥰🥰
ماشالا چ چشایی داره😍😍
عه خیلی هم خوبه گوشاش مرتب میشه منم میخوام عادتش بدم اما نمیزاره
میمونه عمیق ترممیشه
داره ولی خیلی عمیق نیست
ماشالله بهش😍
منم دخترم چال داره
اره میمونه شاید
اگرخودتون داشته باشین میمونه
آن شاءالله ک بمونه
این یکوچولووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.