۱۱ پاسخ

شون دخترم موهاش کراتین کرده همه ما ک مو داخل حمومی استفاده کرده هیچکدوم شون نیست

سریتا

من مورینگا.میسوری.بیول.نئودرم استفاده کردم.میسوری از همش بهتر بود،

فینو
اوسرت

برا موهای فره این البته

تصویر

ارگان استفاده میکنم موهام کراتینه

فینو،راضیم ازش ولی حجمش کمه برای مو بلند زود تموم میشه

فینو میزنم لامصب عالیه موها رو نرم و ابریشمی میکنه

برند سریتا عالیه

تو حمام دکتر برام شامپو و نرم کننده ساقه مو نوشته بعد از حمام هم فقط روغن ارگان گفت بزن

من پنتن استفاده میکردم الان خیلی گرون شده نمیصرفه

سوال های مرتبط

مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی