۱۰ پاسخ

😩😩منم دخترمیخام 🥴ولی میترسم اززاییدن فلن نمیشه یکی دیگ بجام بزاد 😂
دخترندارم ولی منم واقعا عاشق شاهانم بقول شما میخوام هر لحظه قورتش بدم توبغلم فشارش میدم میگم بیابروبرگرد تودلم 🫣😂

منم واقعا عاشق دخترمم عااااااشقشم🥺🥺😍هرلحظه نگاش میکنم میخوام ضعف کنم وقتی خوابه دلم براش تنگ میشه

اما بنظرم دختر ی چیز دیگه
بزار بزرگ بشه زبون باز کنه
من روزی هزار مرتبه میخام انیسارو قورت بدم انقد فشارش میدم بغلش میکنم ک حد نداره انقد دوسش دارم انقدددددد دوسش دارم ک میخام هیچکس نباشه فقط بچم باشه

علی بچم چیی🧐

حالا ببین خدا چقدر بنده شو دوست داره ولی ما غافلیم از خدا و نعمت هاش😔😔😔

من ک وقتی میبینمش هزار مرتبه سپاس گزار خدامم قربونش بشم بهترین هدیه دنیا بهم دادش

منم همینم

منم همونجوریم

آخییی 🥺💖

دقیقا منم همین حس دارم

سوال های مرتبط