۸ پاسخ

منم همینطورم 🙃

منم صبحا و شبا خیلی دارم

اره منم بعضی وقتا دارم

منم حالا تازه دارم شبا و صبح ها حالت تهوع میگیرم 😢

منم همینطورم🫠

منکه خیلی حالت تهوع دارم

منم اینجوری شدم یکم خفیفه اما هست چون هنوز گشنته بیشتر صبحونه بخور

من دو شب عه شبا میگیرم

سوال های مرتبط