ریسک نکن یه آزمایش بده اگر باردار باشی الان حداقل ۶ هفته اشه براساس تایمی که خودت گفتی
هرچند جنین این سنی حرکت نداره و نمیتونی حسش کنی
اما چون دوماه عقب انداختی حتماً آزمایش بده ،البته الان دیگه اگه چیزی باشه بیبی چک هم نشون میده
من پریود میشم ولی تو شکمم اون حسو دارم یوقتایی
آره منم شکمم اینجوری میشد شکمم تکون میخورد فک کردم حاملم ولی نبودم میگن عادیه بعد زایمان اینجوری شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.