بچها این قرص دقیقا چیه اسمش تو نسخه چی نوشته

تصویر
۶ پاسخ

اینه فک کنم

تصویر

قرص کلسیمه
دکترم گفت بهترین قرص کلسیمه از لحاظ گوارش آدمو اذیت نمیکنه.

استئوکینون
کلسیم هست

فک کنم نوشته کپسول استئوژل

شبیه اسم قرص کلسیم منه ک دکتر برام نوشته.فک کنم البته

فکر کنم مربوط به استخوان و اینا باشه

سوال های مرتبط

مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی