مامانا شما چه برند پوشکی استفاده میکنید برای کوچولوهاتون؟

۸ پاسخ

مولفیکس هم جذب بالایی داره هم خیلی خوبه

هانیز عالیه هم چسبش هم اینکه نم نمیده

مای بی بی عالیه

مولفیکس عالیه

میگن هانیز چسبش محکمه، جذبش بالاست و ضد حساسیته

شنیدم میگن هانیز خیلی خوبه ولی خب نمیدونم دیگه، باید انشالله بدنیا بیان ببینیم چی بهشون میسازه

مای بیبی برای دخترا بهتره

مولفیکس یا مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان ماهک مامان ماهک هفته شانزدهم بارداری