۸ پاسخ

اینکه میگن لباس نوزادی نگیر به درد نمیخوره به نظرم اشتباهه چون من سر دختر اولمم خیلی استفاده کردم ایندفعه هم اندازه گرفتم میدونم استفاده میشه حداقل تا دوماهگی
حالا دخترم خیلی ریز هم نبود ۳۴۰۰ بود ولی تا یک ماه و نیم دوماه استفاده شد سایز صفر
لباس های صفر قواره هاشون خیلی مهمه بعضیاشون تا ۳یا۴ماهگی هم استفاده میشه قواره دارن ولی بعضیاشون تا دو هفته ی اول

گهواره برقی
مینی واش
سرهمی زیاد

آغوشی، بالشت شیردهی، گهواره

صندلی ماشین . کریر رو هم ۱۰ دقیقه استفاده نشدن

سر دختراولم مامانم گرفته بو همش کاربردی بود و استفاده کردم الانم برای دختردومم همونارو استفاده میکنم
ولی الان چیزایی که دیدم جدیدا تشک گارددار خیلی بی مصرف هست هر کی گرفته میگه استفاه نمیشه قنداق فرنگی همینطور
به جای اینا میگن تشک آنتی رفلاکس خیلی خوبه حتی برای بچه هایی که رفلاکس ندارن هم خوبه چون یکم شیب داره

کالسکه های بزرگ ب نظرم مسافرتی ها بهتره

لباس نوزادیم زیاد نگیر زود کوچیک میشه

قنداق سویسی کریر

سوال های مرتبط