۷ پاسخ

عزیزم اصلا نمیشه یه نسخه رو برای دو نفر پیچید .
کاملا بسته به سبک زندگی و شرایط استفاده خودتون داره
مثلا من در مورد کالسکه بچه فقط شاید ده بار استفاده کرد به خاطر فصل تولدش
ولی کریر عصای دستم بود
چیزای دیگه م همینن
نمیشه بگی چون یک نفر یه چیزی رو استفاده نکرده به درد شما میخوره یا نه

قنداق سوئیسی به شدت ازش استفاده کردم چون بچه نرم راحت با اون جا به جا میکردم

قنداق سوئیسی و ساک حمل و کریر اینا برامن خیییلییی کم کاربرد داشت
کالسکه خیلی کاربردی بود برام بستگی به خودتون داره یکی اصلا به کارش نمیاد کالسکه اما اون سه تا اولیه واقعا کاربردشون خیلی کمه تا یکی دوماه اینم برا بعضی ها
پسر من که اصلا تو کریر نخوابید اما بستگی داره به بچه‌شما بخوابه هم تا نهایت چهارماه‌
میتونی اگه کسی داره ازش قرض بگیری

قنداق سوییسی و بالش شیر دهی

قنداق سوئیسی هم از نظر من بودن نبودنش فرقی نمی‌کنه

ساک حمل نوزاد

کریر بنظرم بیخوده..سر هر دوتا بچم کلا یکی دوبار استفاده کردم اونم فقط بخاطر اینکه حیف نشه

سوال های مرتبط

مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری