۳ پاسخ

دخترمو از پوشک نگرفتم ولی به بار امتحان کردم همینطوری بود
خیلی بده نگه داره روده هاش تنبل میشه

عزیزم ملین بده پسر منم اینطور بود نگه میداشت یبس میشد بعد موقع دفع درد میکرد گریه و..... ملین دادم یاد گرفت

اول جیششو کامل یاد بده به پی پی شو دختر منم جیششو میگفت ولی پی پیشو اصلا نمیگفت ده 15روز ک گذشت پی پیشم گفت

سوال های مرتبط