۴ پاسخ

وااای نگو من شبا میدادم آهن دیونه میشدم نگام میکرد تو تاریکی میخندید انرژیش چند برابر میشد حالا عصر میدم 😁
مولتی هم صب میدم باز بهتره

همونه پس دهنم آسفالت شده چندروزه🫤

بله مث خودمون ک ویتامین و اهن میخورم

مولتی آره

سوال های مرتبط

مامان حامیم مامان حامیم ۱۶ ماهگی