فرزند پروری سوال پرسیدم

۱۰ پاسخ

نرو دیگه داداشت گفته خوشم نمیاد بیای خونه پدرزنم کجا بری
بگو مادرپدرت خودشون برن

من که عمرا میرفتم

چ اشکالی داره فدات شم داداشت عصبانی بوده ی حرفی زده ولی ابروی ی خواهر داداششه..باور کن مردا ته دلشون هیچی نیست سرعصبانیت یچی میگن بعدش مطمنم یادشون میره چی گفتن فدات شم دنیا خیلی کوچیکتر ازین حرفاست

نرو برا خودت ارزش قائل باش وقتی جوابت کرده

اگه بری از این به بعد هر حرفی خواست بهت میرسه بعد با خودش میگه نرگس هر حرفی بزنمم میاد و می‌ره ناراحت نمیشه که

مطمئن باش داداشت از رو عصبانیت نگفت نود درصدحرف دل زنشو وده درصد حرف دل خودشو زد......
ازین حرفا که وای اولاده پدر مادره دیگه پیدا نمیشه و ......تحت تاثیر قرار نگیر.....چون بعداً پشیمون میشی تجربه کردم که میگم.....
خلاصه نرو و اگه کسی حرف و گله ای کرد فقط یه کلمه بگو داداش گفت نیا و تمام

💚💚💚💚💚💚💚

تصویر

اگ داداشت اخلاقش کلا تنده ولی دوست داره پس حرفشو جدی نگیر
ولی اگ الان گفته و دلت گرفته از حرفش پس نرو

اصلا نرو عزیزم
وقتی داداشت بهت احترام نمیذاره بذار پیش خانواده ی زنش ضایع بشه

وقتی داداشت گفته خوشم نمیاد برای چی خودتو سبک کنی

سوال های مرتبط