طبیعیه یکی دوبار ترکیدن حباب حس کردم یا توهم زدم؟🥲

۵ پاسخ

نی‌نی داره ابراز وجود می‌کنه😍😍😍

بله عزیزمبچست

توهفته شما توهم نیست عزیزم کوچولوته بعضی بچه ها از ۱۶ هفته تکون میخورن کم کم

اره.

طبیعیه حرکات بچست

سوال های مرتبط

مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وسوم بارداری