داروخانه پشت بیمارستان قائم داره
خیلی بد مزس نمیخوره دختر من براش خریدم اصلا لب نزد
داروخونه ها دارن ۲۸۰ تا ۳۰۰تومن
من خیلی وقته میدم هفته قبل خریدم الان تمام کردم امشب میرم میخرم
من دیشب خریدم ایرانی ۲۸۰.تازه امروز دادم البته خالی ندادم با شیرش قاطی کردم
پیشنهاد میکنم اصلا نخری من اگه هزینه ای که روی پدیاشور کردم سکه میخریدم الان برد کرده بودم اصلا تاثیر نداره هااااا اصلا
بله من دیشب خریدم متاسفانه پسرم خالی نمیخوره میریزم تو شیرش میدم
من راضی نبودم
من تقریبا یه هفته پیش گرفتم
داروخونه داره ۲۸۰
چی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.