خانوما کمکککک
برا سرفه بچه بروم هگزین خوبه یا کتوتیفن

۹ پاسخ

رو دختر من فقط این شربت جواب داد
اگ سرفه خلط دار میزنه بده فقط
سودوافدرین
ولی عزیزم عفونت ریه رو برو بستری کن تو بیمارستان حتما
سرخود کتوتیفن و برم هگزین نده ممکنه بدتر بشه بچه

ی دکتره میگفت هزینه زیر 7 8 سال نباید بدن دکترا

مونده که سرفه هاش چجوری باشه خلط دار باشه خشک باشه

کتوتیفن برای سرفه های آلرژی خیلی تاثیر داره
پروسپان و پلارژین هم واسه سرفه غیر آلرژی خوبه

عزیزم کتوتیفن بده عالیه
برم هگزینم خلط اوره
من دکتر بردم هردوشو داده بود

فقط پروسپان
اب رو اتیشه

اگه سرفش الرژی باشه کتوتیفن
سرفه الرژی خشک موقع خواب بیشتر میشه

هگزین خوبه

کتوتیفن مثله دیفن هیدرامین هست..بهتره ضدسرفه بدی بهش

سوال های مرتبط