۳ پاسخ

من برا سرفه پدی کاف میدم عالیه

من برای سرفه پدی کاف میدم خیلی خوبه

برم هگزین من پارسال دادم یادم نیست چقد میدادم خیلی خوب اثر میکنه

سوال های مرتبط