۵ پاسخ

برا واکسنه انگار سرخک‌خفیف‌میگیرن من‌زنگ‌زدم‌ب‌دکترش گفت اگ حالش خوبه نیارش طبیعیه

طبیعیه

پسر منم دو هفته پیش زده الان چند روزه بدنش دونه های ریز زیرپوستی زده یعنی مال واکسنه؟

تصویر

بهداشت بهم گفت بعد ۱۰ روز احتمال بروز علائم هست مراقب باش

نه یکسالگی اینجوری نشد . ۱۸ ماهگی خم دیروز زدم تازه.

سوال های مرتبط

مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی