۳ پاسخ

من دیروز زدم دارد آنچنانی که نداشت بردمش پارک ،دیشب 11تبش شروع شد شربت استا زود کنترلش می‌کنه تا حالا نداده بودم،دیشبم بیدارش کردم بهش دادم که تبش بالا نره پاشویه هم حتی نمی‌خواست خداروشکر

سلام عزیزم خوبی چشمت عمل کردی خوب شدی پیام دادم بهت دیدم متوجه نشدی تو فکرت بودم ❤️

ویکس بکش دورش با مشما ببند عرق میکنه خوب میشه
عصر دیگ. پاهاش سنگین میشه نمیتونه راه بره ایکار من واسش خوب میشه زود
بچه من نمیذاشت کمپرس آبگرم بذارم ایکار کردم ی ساعت بعد دیگ تونست راه بره قشنگ
فقط یکی دوروز ایکار کردم ک خوب شد کامل
تب هم نکرد بچم اصلا

ولی بعد واکسن اصلا بچه ایقد تغییر کرد ک شد هیولا خیلی بد شده بعد واکسن

سوال های مرتبط