ن والا خداراشکر خوب بود واکسنشا ک زدم زیاد راش بردم اصلا اذیت نشد
متنفرشدم ازواکسن۱۸ماهگ تب بیحال پادرد
زهلم گتدهههههه
ن خیلی
حتما حتما راه بره پاراکید و شیاف هم داشته باشه
پاراکید دو برابر وزن روز اولد۴ ساعتی بده اگه تب کرد تبش پایین نیومد بعد دوساعت شیاف براش بزار
انشاالله ک براش سبکه
نه اصلا
دخترمن سخت بوددوروزراه نرفت
نه سبکه
ما اصلا سخت نیست
من امروز صب زدم تا عصر خوب بود
از عصر یسره تب میکنه
و نیمتونه راه بره
اشتهام ک نداره
ونق میزنهععععع
دخترم امروز واکسن ۱۸ ماهگی زد تا الان که نه تب
کرد نه پاهاش درد اومده میترسم بهش اب زده باشن اخه منو خیلی ترسوندن از واکسن ۱۸ ماهگی
ن ی شب اول خیلی سخت بود
روز بعدش خیلی بیحال بود و نق میزد
من سر سالت پاراکید مییدادم بهش
ن والا دختر من اصلا نفهمید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.