منم خیلی استرس داشتم ولی خیلی راحت گذشت خداروشکر نه پاش درد گرفت نه تب کرد
برا پسر من ک خیلی سبک بود خدارشکر
اونقدرا ک میگن ترسناک نی
پسر من شب اول درد داشت
شب دوم یبار تب کرد
فک میکنم بستگی به بچه داره و به واکسنا قبل اگه اونا اذیت نشده اینم نمیشه فقط برا بچه من این واکسن قرمز شد رور پاش ۱ روز نصفی و کمی درد داشت وگرنه خوب بود خداروشکر
اگه بعد واکسن قشنگ راه بره و بازی کنه اصلا پاش درد نمیگیره پسرمو بردم پارک بازی کرد خداروشکر پا درد نداشت روزم اصلا تب نکرد شب موقع خواب دمای بدنش ۳۷.۶ شد شیاف زدم دیدم پایین نیومد ساعت ۳ شب بروفن دادم تبش قطع شد خداروشکر دیگه صبحم اصلا تب نداشت
هیچ اذیتی نداشت خداروشکر منم میترسیدم ولی اوکی بود
برای دختر من خیلی سبک بود تب نکرد فقط شب اول یکم بدنش گرم شد پاراکید دادم بعدنیم ساعت اوکی شد همین همشم بازی میکرد پاش اصلا سنگین نبود
ن بابا سخت نیس پسر دوستم زد میگفت مثل همون قبلیاس اینجا مامانا گندش میکنن
نه عزیزم اونطوری میگن سخت نیست
یکم تب داشت و درد
ولی استا که دادم اوکی شد
اصلا اونجوری که میگفتن نبود برای ما خداروشکر
من اصلا کمپرس نذاشتم. روز اول یکم درد داشت تب زیاد داشت ولی استامینوفن دادم بعد شبش هم رفتیم خونه خواهرم اینا یه عالمه بازی کردن فرداش هم انگار نه انگار نه تب نه درد.
پسر من تموم واکسناش سخت بود و پوست منو کند این یکیم سخت بود امروز زدم وااای ک چقدر بهونه گرفت یک هفته قبلم اصلا نمیساخت شبام نمیخابه فکر کن من خودم یک هفتس کم بود خواب شدید دارم الان واکسن زده تب و دردم داره سخته خیلیییی
ن زیادفقط ی روز اذیت میشن بنظرم
من صب زدم از صبح بی اشتها شده چیزی نمیخوره تبشم از سر شب شروع شد الانم پا درده ی سره داره گریه میکنه
خوابش میاد میخواد بحوابه نمیتونه
من پریروز زدم اینقدر گندش کردن که از ترسم اومدم خونه خواهرم اماانقد که میگن سخت نیس دختر من روزش که اذیت نبود فقط یکم بدنش داغ میشد اما بی حوصله نبود پاشم اصلا دردنگرفت فقط شبش یکم توخواب درد گرفت و اذیت شد که اونم طبیعیه فرداشم دیگه خوب شد فقط تا میتونی بزارراه بره وبازی کنه
والا برا پسر من از همه واکسنا سبک تر بود...ن تب ن درد ن گرفتگی و درد پا نسفت شدنپا هیچی ندلشت خداروشکر....سرساعت پاراکید دادم و بعد واکسن نزاشتم بشینه بازی و بدو بدو کرد.....فقط چن روز بی اشتها و بدغذابود ک شیرشو بیشتر میدادم
برا دختر من واکسن دوماهگی سنگین بود یکم ولی این از اونم سنگین تر بود بنظرم من بین واکسنایی ک زد ۱۸ماهگی اذیت تر شد بزرگترم میشه سختره تب کرد دو روز نذاشت کمپرس کنم پاهاش خشک شد
ولی بعد دو روز اوکی شد
چهارساعتی استا بدی کنترل میشه کلا
برای بردیا ک از همه واکسنا بهتر بود اصن تب نکرد
فقط بزرگش کردن ک این واکسن بده
مافقط موقع زدن اذیت شدیم و گریه کرد بعد چنددقیقه همه چی اوکی بود فقطم یک مرتبه پاراکید دادم خداروشکر تب و درد نداشت
من هیچکدوم از واکسناش اذیت نشدم.۱۸ ماهگی پدرم در اومد…شب قبلش خودت خوب بخواب
من صبح واکسنو زدم هر ۶ ساعت پروفن دادم تا شب.تاشب اصلا نتونست پاشه راه بره و تب داشت.صبحش ک پاشد ن خبری از تب بود ن درد. اگ استامینوفن بدی تا دوسه روز تب و درد دارهولیپروفناوکیش میکنع
دختر من با روزای عادی هیچ فرقی نداشت فقط برای احتیاط پارکبد خورد ولی تب هم نکرد
دختر من پا درد نبود که راه نره و اذبت بشع ولی دوروز تب کرد تبشم شب ساعت ۳ شردع شد
نه عزیزم الحمدالله بد نیست
بستگی به بچه داره اما خب در حد واکسنهای دیگست فقط بزرگش کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.