۵ پاسخ

شلوار جین سایز ۳۵ برا پسرم گرفتم تقریباً اندازس
احتمالا باید بزرگتر بگیری

من 40میپوشم براش

30 خوبه اگه خیلی تپل نیست

دیروز سایز سی گرفتم فیت تنشه

دخترمن ۳۵ بزرگه براش البته بستگی به جنس و مدل لباس داره کشی باشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان شایان 🧸🥰 مامان شایان 🧸🥰 ۱۳ ماهگی