بین دو و سه
لباساش قواره هاش فرق میکنه
۳ کوچیک شده دیگه باید سایز ۴ بپوشونم براش
الان سه میپوشونم بهش گشاده حالا
۲اندازشه اما من همش دوس دارم بچه ازاد باشه ۳میپوشونم مثل خودمون که لباس ازاد دوس داریم اوناهم گناه دارن
استینشا ۳بار تا میزنم😂
سایز ۳
البته یکم آزاده براش
سایز۳
سایز ۳ دیگه اینم تنگ شده
ازین لباس های سایز بزرگ ک سه تا شیش ماه هست سایز ۲ براش گرفتم بازم تنگه براش
دیگه ازین لباس های سایز بزرگ ک رو سیسمونی گرفتم آستین کوتاه و شرت هستن ازینا تنش میکنم
سایز ۲ کوچیک میشه کم کم باید بریم سایز ۳
سایز 3نوزادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.