خانما این ضعف و گشنگی تا چند ماهگی هست

۵ پاسخ

ضعف و گرسنگی تا آخر هست ولی تو هفته شما یکی دوماه دیگه بهتر میشه
تقریبا کمتر میشه

تا بعداز زایمان😂

تا ابد

هر کسی فرق میکنه من بارداری اولم تا اخرش

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری