۸ پاسخ

میگن تا 40روز

تا ۴۰ روز مراقب باش

بستری کردن؟

تا چهل روز

عزیزم دستگاه نرفت سالم بود

چرا زود بدنیا اومد؟

تا دوماه

عزیزم ببخشید چرا زود دنیا اومده ؟

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی