۲ پاسخ

بچه من بد سه روز از بیمارستان امدیم نشون داد البته اونم خیلییی کم

من دخترم تو بیمارستان ب دنیا آمد داشت گفتن بستری بشه بیاد پایین با رضایت خودمون آوردیم خونه بردم دکتر دکتر آدرس داد دستگاه گرفتیم ۳شب اینا خوب شود

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی