۷ پاسخ

من کلیپ درست کردم با کارتون دیزنی توش حدسای بقیه هم گذاشتم جشن نگرفتم چون مردم عزادار بودن فقط از نزدیکا خواهش کردم برام کلیپ بفرستن حدسشونو بگن همونا رو تو کلیپ گذاشتم

منم خیلی دوس داشتم جشن بگیرم🥹
ولی هرکار میکنم انگار قسمت نمیشه
و اینکه اینقد هزینه بالاعه، ادم میمونه

دلیل علمی داره بهتر هست تحیق کنید کشورهای دیگه خرچنگ خور خوک خور موش خور اینها هستند ایا شما تبعیت میکنید

وقتی باردارید چرا حیوون خونگی دارین اونم سگ عامل بیماری هست مددفوع سگ میکروب بدی داره به فکر جنینتون وخودتون باشید

اگه میخوای خانوادگی باشه
همین ایده ای که خودت گفتی باحاله
بادکنک و دود رنگی هم میشه
یا کاپ کیک های کوچولو بدی به مهمونا وسط همش رنگش یه چیزی جر آبی و صورتی باشه
نفر آخر رنگ وسطش جنسیت نی‌نی باشه

یه ایده دارم بده برات کاپ کیک یا شکلات درست میکنن به تعداد افراد یکیش جنسیت بچست دونه دونه گاز میزنن تا برسع به‌اونی که نی نیه اصولا هم میذارنش نفر اخر 😂

وای منم دوست دارم سگم بیاره🥲 🥲 🥲 انشاالله نصیب بشه، ولی من دوتایی دوست دارم

سوال های مرتبط