نه منم میخاستم جشن بگیرم مهمون دعوت کنم ولی بعدش گفتم بااین همه هزینه و خرج نصفه اون هزینه رو میدم میرم آتلیه همه چی ام با خودشونه تم و اینا راحت عکاسی میکنم و کلیپ میگیرم واسه یادگاری
من هم دونفره میگیرم
احتمالا روش زو همون ادمکا رو بگم بژنه
کنارع هاش هم شبیه این لکلکه رنگی رنگی کنه
این هم خوبه
این هست
ن خیلی هم عالیه
من جشن گرفتم همرو دعوت کردم بعد گوشیم هنگ کرد همه فیلما پاک شد 😅
دیگ ذوقم کور شد
نه منم همینکارو کردم با شوهرم عکس و فیلم گرفتیم که یادگاری بمونه
واس من که همش افتاد تو جنگ و اعتراضات و مریضی دیگه اصلا حوصلشو نداشتم جشن بگیرم و مهمون دعوت کنم جنسیتم تحمل نداشتم خودم پرسیدم فقط برا عکس یادگاری یه کیک میگیرم و عکس سنو میزارم
کِی این چیزا قانون شد که بخواد نگرفتنش ضایع باشه🫠😐
نه اصلا
مهم چیزیه که خودت دوس داری
من که وسط جنگ بود و اصلا از مهمونی خوشم نمیومد
یه باکس گرفتم رفتم عروسک فروشی و سونو رو نشون دختره دادم گفتم هر چی هست عروسک رنگ آبی یا صورتی بذار
درشم بست بهت داد اومدیم خونه با شوهرم با گوشی سلفی گرفتیم و بازش کردیم و جشن دونفره گرفتیم
منم دقیقا دونفره گرفتم وسایل سیسمونی شو برداشتم برا تزیین و بادکنک خریدم و کیک شما هم ی کیک بگیر میتونی بادکنک علامت سوال هم بگیری توشو با همون رنگ جنسیت کاغذ رنگی بریزی خیلی قشنگ میشه
داخل خود گهواره تعیین جنسیت سرچ کن خیلیا عکس کیک گذاشتن روش خوبیه برای ایده گرفتن .
نهعزیزم چرا ضایع
نه خیلی هم قشنگ میشه
من کلا ادم عجولی هستم و کلا دوست داشتم پسر داشته باشم حالا دلیلش دیگه بماند ولی اگر انقد عجول نبودم میگفتم بهم جنسیت نگن و ی کیک میگرفتم با شوهرم دوتایی فیلم میگرفتیم و ب نظرم این قشنگ تر از حتی ادما دیگ باشن هست چون مهم حس پدر و مادره ک ثبت بشه
نه اصلا مگه شما برای کسی کارمیکنی ک ضایع باشه توبرادل وذوق خودت داری این کارومیکنی من ک معمولا همه کارامون بیشترهمینجوری ساده ودونفری هسیم تولداو اینام
عزیزم چرا ضایع باشه شما برا دل خودتون انجامش میدین و مهم اینه خودتون دوسش داشته باشین
اتفاقا بهترین کار همینه👌🏻هیچم ضایع نیس👏🏻
عزیزم اگر نمیخوای کسی دعوت کنی یه تعیین جنسیت دو نفره بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.