۵ پاسخ

من از اول جو دوسرک پرک میریختم... هضمش راحته برای بچه ها

من از ۵ ماهگی دادم

الان میتونی بریزی

الان با تست میتونین،جو‌دوسر پرک بریز خیلی مقوی تر و راحت هضم تره

از شش ماه جو مجازه

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی