۲۱ پاسخ

به جای لوبیا قرمز لوبیا چیتی میریزم هم خوشمزه تره هم لعاب میده،سبزی رو زیاد سرخ میکنم،،حداقل ۶ساعت میزارم بپزه که خوب جا بیوفته،از اولم آب کم میریزم توش

من دیشب درست کردم وقتی سبزی تفت خورد یک قاشق رب قاطیش کردم یکم تفت دادم ریختم انقدررررر خوشمزه شده بود ک نگو البته ادویه قرمه سبزی هم ریختم خیلی خوش رنگ و خوش طعم شده بود موقعه جوشیدنم یکم روغن اضاف کردم

سبزیش زیاد بایذ سرخ بشه

سبزیهامو خیلی ریز خورد میکنم

لوبیا قرمز، پیاز نگینی ریز خورد شده، سبزی روهم. حتماسرخ کردنی بزار فریز یه کم. یخ کنه بعد بریز تو. قورمه
زیرشو. کم. کن 7 8 ساعت با شعله کم. بجوشه

کار خاصی نمیکنم فک کنم بخاطر سبزیش باشه لعاب میده و تایم زیاد میزارم بپزه تقریبا ۵ ۶ ساعت
اگه درست کردی و دیدی لعب نداره یه نصف قاشق ارد با اب سرد قاطی کن بریز توش لعاب میده

سبزی ب اندازه میریزند
باشعله خیلی کم و زمان زیادی روی گازه

لوبیا رو بپز بریز توش تو زود پز بپز سبزی ام ک اصل کاریه خوب سرخ شه

سبزی ها جدا کامل سرخ میگنم تفت نمیدم
پیاز رنده میکنم
لپببا چیتی جدا ی جوش میدم ابش میریزم بعد به قرمه سبزی اضافه میکنم
شله کم مدت زیادی میمونه رو گاز
شنبلیله خشک با روغن آخر سر داغ میکنم میریزم روش
آب تمرهندی میریزم

سبزی باید زیاد سرخ کنی که روغنش سیاه بشه بعد حدود۸ساعت زمان بدی کم. کنی جابیوفته حتما هم از لوبیاچیتی استفاده کن

اکه برا نهار باشه از آخره شب بار میزارم زیرش رو کمه کم میکنم تا صبح
اگه برا شام باشه از صبح بار میزارم تا عصر
من قرمه سبزی پر روغن دوست دارم تو قرمه سبزی رژیم بی رژیم

بجای لوبیا قرمز لوبیا چیتی بزار

زمان پخت باید زیاد باشع و شعله کم( ک مجبور نشی هر دقیقه آب اضافه کنی)

سبزی اول باید حسسسابی سرخ بشه

من زودپز میزارم یکساعته خیلی عالی میشه یک ق چ خوری رب انار بزن سبزیتو خیلی سرخ کن

پیاز برا همه خورشت ها رنده کن وسبزی قرمه ت باشعله کم روغن کمی زیادتر سرخ کنم مرتب هم بزن نسوزه تاسبزی ت سیاه بشه

سمت ما سبز و خیلی تفت میدیم ک رنگش عوض ش بعد چرخ میکنیم بعد سرخش میکنیم خیلی خوشمزه میشه و جا افتاده

اول از همه سبزی و لوبیا و گوشت و یه کوچولو پیاز رنده تفت میدم باهم
بعدم وقتی یکی دو ساعت شد خورشت قشنگ جوش کرد زیرشو کم میکنم خیلی کم خودش چندساعت جا بیفته
یه ساعت اخرم نصف قاشق رب الوچه و رب گوجه رو تفت میدم میریزم
اها اینم بگم مثلا نسبت ۱به ۳ لوبیا چیتی هم میریزم علاوه بر لوبیا قرمز چون باعث غلظتش میشه
خدایی همه هم عاشق قرمه سبزی منن🤣🤣🤣

راز خوشمزه گیش اینه رو شعله خیلی کم بذاری خودش کم کم جا بیفته و غلیظ بشه

سبزی ها هم باید خیلی خورد و سرخ بشن

پیاز زیاد میریزم
لوبیاشو جدا میجوشونم ابشو دور میریزم
پیازو گوشتو تف میدم سبزی هام هم خونگی ان خودم پاک کردم سرخ کردم
ابم کم میریزم روی مواد موادم از اول غلیظه

باید خوب جابیفته 7 ساعتی رو گاز باشه

هیچی زمان میبره دیگ حدود ۴/۵ ساعت قشنگ رو شعله باشه جا میفته، همون اولم خیلی آب نریز ب اندازه مواد آب بریز

سوال های مرتبط