اشکال نداره صدقه سر خودت و بچه ت قسمت نبوده استفاده کنی..خدا بهتر و بیشترشو قسمتت کنه عزیزم 😅
بو میکردی قشنگم
😮💨
چیزمهمی نیست ناراحت نباش
دیگه ریخته میشه چیکار کرد خودتا ناراحت نکن😉
هیچ اشکالی نداره فدا سرت
شمام با قند میسابی؟ اخه سفیده منم با قند میسابم هم خوشرنگ میشه هم به صرفه اس
فدا سرت 🥲
دروغ چرا منم ناراحت شدم
بیا بغلم 🥲🫂
نمیتونم دلداریت بدم🤣🤣😂
منم یک بار ۳ مثقال زعفرون م ریخت کف آشپز خونه شسته شده خیس خیس هنوز یادمه 😂
اشکال نداره .پیش میاد ...غصه بخوری دریت نمیشه .فکر نکن
ی چیز بگم 🫣
فرض کن موشک دور از جون زده تو خونه فقط همون قوطی رو خراب کرده ، یقینا با دیدنش میگی خداروشکر 😂
گریه کن گریه کن بیتربیت😂😂😂
گریه کن اشکال نداره🤣🤣🤣🤣
خواهر سشوار بگیر خشکش کن 🤣🤣🤣🤣
برا منم پارسال توی طرف شیشه ی داشتم دخترم اندخت خورد شد تا یک ماه جارو برقی روشن میکردم بوی زعفرون میداد
گریه کن عزیزم باصدای بلند جیغ هم بزن خودتو خالی کن😆
من اگر بودم سکته میکردم😊😊
گریه کن گریه قشنگه🤣
گریه کن خالی شی🤣
وای چه حیف فدا سرت🤭
واییی چه بد🤕
من امروز رفتم کالابرگمو گرفتم اسپری جرمگیر مثل اینکه سرش باز بود دوتا بسته بیسکوییت بزرگ با دوکیلو شکر تو اون نایلون همشون آب شدن 😥
حالا تو دلداریم بده
گریه کن خودتو خالی کن با دلداری نمیشه 😭
زعفرون گرمی ۵۰۰
دلداری نداره گریه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.