۲۳ پاسخ

اشکال نداره صدقه سر خودت و بچه ت قسمت نبوده استفاده کنی..خدا بهتر و بیشترشو قسمتت کنه عزیزم 😅

بو میکردی قشنگم
😮‍💨

‌چیزمهمی نیست ناراحت نباش

دیگه ریخته میشه چیکار کرد خودتا ناراحت نکن😉

هیچ اشکالی نداره فدا سرت

شمام با قند میسابی؟ اخه سفیده منم با قند میسابم هم خوشرنگ میشه هم به صرفه اس

فدا سرت 🥲
دروغ چرا منم ناراحت شدم
بیا بغلم 🥲🫂

نمیتونم دلداریت بدم🤣🤣😂

منم یک بار ۳ مثقال زعفرون م ریخت کف آشپز خونه شسته شده خیس خیس هنوز یادمه 😂

اشکال نداره .پیش میاد ...غصه بخوری دریت نمیشه .فکر نکن

ی چیز بگم 🫣
فرض کن موشک دور از جون زده تو خونه فقط همون قوطی رو خراب کرده ، یقینا با دیدنش میگی خداروشکر 😂

گریه کن گریه کن بیتربیت😂😂😂

گریه کن اشکال نداره🤣🤣🤣🤣

خواهر سشوار بگیر خشکش کن 🤣🤣🤣🤣

برا منم پارسال توی طرف شیشه ی داشتم دخترم اندخت خورد شد تا یک ماه جارو برقی روشن میکردم بوی زعفرون میداد

گریه کن عزیزم باصدای بلند جیغ هم بزن خودتو خالی کن😆

من اگر بودم سکته میکردم😊😊

گریه کن گریه قشنگه🤣

گریه کن خالی شی🤣

وای چه حیف فدا سرت🤭

واییی چه بد🤕
من امروز رفتم کالابرگمو گرفتم اسپری جرمگیر مثل اینکه سرش باز بود دوتا بسته بیسکوییت بزرگ با دوکیلو شکر تو اون نایلون همشون آب شدن 😥
حالا تو دلداریم بده

گریه کن خودتو خالی کن با دلداری نمیشه 😭

زعفرون گرمی ۵۰۰
دلداری نداره گریه داره

سوال های مرتبط