دوز ۱۰۰۰ از داروخونه میتونی بگیری و شبی یکی بزاری واژن.
البته اگه آسپزین نمیخوری
دکتر تشخیص میده نیاز داری یا نه من دکترم گف نیاز نداری چون ۲ سانت بازم
ازاده نیاز نیست دکتر بنویسه
من از داروخانه گرفتم
خودتم میتونی بگیری
بزار دکتر بنویسه من هم خوردم هم شیافشو گذاشتم
من که خودم گرفتم از داروخانه
شبی یکی سوراخ میکنن میزارن واژن
دکتر اول معاینه میکنه بعد میده . شاید لازمت نشد اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.