۷ پاسخ

برو داروخونه قرص بگیر بخور خشک بشه

فکر کنم میگم ندوشی باید تا خشک بشه

پس نی نی کجاست ک بهش نمیدی ؟

دردش از دوشیدن زیاده خوب میشه من دخترم سینمو نمیگیره مجبورم بدوشم تو شیشه بهش بدم همیشه سینم درد میگیره موقع دوشیدن

کجاست پس عزیزم

خوب بده بچت

چرا نمیدی بچت بخوره خب

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری