خانما ماه اخر میشه ناخنو ژلیش کرد؟

۶ پاسخ

ماه اخر دیگه مشکلی نداره از دکترت بپرس حالا
چون اکثرا رنگ مو هم انجام میدن

نکنی بهتره

من میخوام انجام بدم

چون بعد زایمان غسل نفاس داره..نکنی بهتر..

بله میشه ولی بهتره موقع ک دستتو میخای ببری تو دستگاه یوی ضد آفتاب بزنی

نکنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی