بنظرتون خوبه یا عوض کنم؟
######پوشک لباس کودک

تصویر
۱۳ پاسخ

احساس میکنم یه سایز کوچیک تر بهتر باشه

خوبه به نظرم ولی شلوارشو یا عوض کن یا کوتاه کن خیلیم قشنگه مثل خودش ماشالا

همین خوبه هوا دیگه کم کم گرم میشهمیتچنی بزاری برا سال بعد هم استفاده میشه

بنظرم خوبه شلوارشو فشنگ تر تا بزنی باحال میشه

مبارکش باشه اما بزرگشه

بزرگه یه سایز کوچک بگیر الان دیگه رشدشون کم شده این سال بعد شاید تازه اندازه اش بشه

قشنگن عزیزم یکم بزرگه ولی خب بهتر میتونه استفاده کنه ازش

بزرگ مخصوصا شلوارش

نگهش داری اخر شهریور و پاییز هم میتونه بپوشه

خیلی بزرگ نیست؟

ایی ننههه عالیهه مبارکش باشه

قشنگه

بزرگ نیست؟

سوال های مرتبط