۱ پاسخ

شیرخشک باید بلافاصله مصرف بشه اگه نخورد و موند حداکثر یک ساعت باید بندازی بیرون ولی شیر مادر تو دمای اتاق ۴ ساعت می مونه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۱ ماهگی