۷ پاسخ

ضعفم میزنه ولی میترسم ی چی بخورم🥺

آره من اینجوریم😭

منم اینطوریم
وقتی حالت تهوو دارم دوغ میخورم حالت تهووم خیلی بهتر میشه 👌

من یا دارم از گشنگی میمیرم یا تهوع دارم یا ترش کردم اصلن ی وضع عجیبیه فک‌میکنم من فقط اینجوریم‌

دقیقا منم از دیروز اینجوری شدم از هر غذایی بدم میاد صبح ها با حالت تهوع بیدار میشم در طول روز در حد چند لقمه فقط میخورم😭

اره الان کلی حالم بده

من هم از ۷-۸ اینطوری شدم و ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری