علائم دندون دراوردن چیست؟؟؟

۱ پاسخ

عزیزم من پسرم ۳ ماه و نیم هست خیلی دو سه روزه بیقراری برای شیر خوردن آب دهنش میاد دستش تو دهنش هست.ببخشید روزی ۳یا۴ بار مدفوع اسهالی می‌کنه. نق نقو شده ضعیف هم شده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۸ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی
مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان آریاجون💙 مامان آریاجون💙 ۱۷ ماهگی
مامان دایان و دلارام مامان دایان و دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان🫀✨♥ مامان کارن مامان🫀✨♥ ۱۰ ماهگی