۸ پاسخ

از داخل با چشب کاغذی

داخل زدم کلانتری دم خونمون زدن خونه هایی که چسب زده بودن شیشه هاشون نشکست ولی اونایی که نزده بودن شکستن

من از داخل زدم همه رو با شیشه ای پهن

داخل

ممنون از همه دوستان

من از داخل زدم با چسب شیشه ای پهن
کاغذی نداشتم اخع

از داخل

من از داخل زدم

سوال های مرتبط