۱ پاسخ

بیقراری و گریه
تب تا ۳۷/۵ درجه تقریبا
اسهالی
ابریزش بینی و حتی دهان
گرم بودن دست و پا ( تجربه شخصی)
فشار دادن لثه ها به دست
همه اینارو لازم نیس داشته باشن بچه من مثلا دو سه تا علائم داشت

سوال های مرتبط

مامان ماهیانه مامان ماهیانه ۱۵ ماهگی