۱۴ پاسخ

انگار برا متولدان ۱۴۰۵ هس مثلا ماهایی که ۱۰ روز مونده به ۴۰۵خرج و مخارج ندارن

به همه مادران که بچه زیر ۲سال دارن واریز میکنن ولی از ۱ فروردین میریزن شاید یکی بچش تو فرودین ۳ماه داره به اون هم میخوان بریزن

نه عزیزم به همه مادرانی که بچه زیر دوسال دارن از ۴۰۵ به بعد میدن ولی فقط تا سن دوسالگی بچه

برای همه‌س

برای نوزادای ۱۴۰۵

۴۰۵به بعد

برا همه مادران که بچه زیر دوسال دارن از فروردین 405واریز میکنن

براهمه هست پیامی که روگوشیا اومد شامل همه میشه

مثلا اونی که قبل عید دنیا میاد جز لیست نیس چقدر بی معنی هستن

۴۰۵ ببعدی زایمان میکنن
ماها تخم گذاریم
😒

برا زیر ۲ سال

دولت مسخره ای داریم 😒برا نوزادای ۴۰۵

پول دوتاپوشکه

فک کنم نوزادای ۴۰۵

سوال های مرتبط